#POTREBUJEM POMÔ Telefonické objednávky: 0904 034 334 / 0904 947 494


» Referencie

Pridané: 09.12.2019

Overený zákazník

  •  dodacia lehota
  •  prehľadnosť obchodu
  •  kvalita komunikácie

Velmi pekny pristup, presne podla popisu dodana kytica (box), krásne kvety, skvele sluzby

 

 

Pridané: 07.12.2019

Overený zákazník

  •  dodacia lehota
  •  prehľadnosť obchodu
  •  kvalita komunikácie

Kvety boli zvednute, urcite neodporucam.

 

Vyjadrenie nášho obchodu

Dobrý den prajem .
Kytica Vám bola doručovaná osobne naším vodičom a Vy ste ju preberala u Vas na želanej adrese o 8:00 ráno v stredu . Kytica bola viazaná z ruží pol hodinu pred doručením čo nám prišli večer v utorok . Každá kytica a kvety do nej prechádzajú u nás kontrolou 3 x pri vyberaní a príprave na aranžovanie , samotnom aranžovaní a následne tretí krát pri balení kuriérovi pred doručovaním . Za uvedených cca 30-40 minút vrátane doručovania nemôže v žiadnom prípade prísť k zvädnutiu ako gratulačnej tak ani smútočnej kytice / tá vaša bola smútočná z ruží a živej jedľovej čečiny/. K prípadnému poškodeniu kvetov / zvädnutiu / mohlo prísť pri následnom prevoze v prekúrenom aute alebo nevložením do vody.
Živé kvety ako v lete tak aj teraz v zime musia byť vložené do vody alebo na cestovanie dlhšie špeciálne zabalene " na mokro " - takéto balenie dávame na želanie zadarmo len stačí pri objednávaní o toto požiadať. Balenie na mokro nepoužívame pri bežnom doručovaní vrámci Bratislavy nakoľko kurier kyticu do 30 - 50 minút od prebrania na predajni , odovzdáva určenej osobe.

S úctou Kiss Zsolt

PS
 

Pridané: 06.12.2019

Overený zákazník

  •  dodacia lehota
  •  prehľadnosť obchodu
  •  kvalita komunikácie

Výborná myšlienka, bývame ďaleko od rodiny a týmto spôsobom sme dokázali prekvapiť (šokovať :-)) a potešiť. Podľa slov obdarovaného bol ovocný koláčik fantastický a kvety nádherné. Kuriér prišiel presne v dohodnutom čase a potešilo ma, že mi doručenie potvrdil sms.

 

 

Pridané: 02.12.2019

Overený zákazník

  •  dodacia lehota
  •  prehľadnosť obchodu
  •  kvalita komunikácie

Perfektne, doručené na minútu presne! Ďakujem

 

 

Pridané: 26.11.2019

Overený zákazník

  •  dodacia lehota
  •  prehľadnosť obchodu
  •  kvalita komunikácie

Doporučuji

Pre:

Skvělá komunikace, rychlé dodání , krásná kytice

 

Pridané: 18.11.2019

Overený zákazník

  •  dodacia lehota
  •  prehľadnosť obchodu
  •  kvalita komunikácie

Kos dosiel v skvelom stave, krasne naaranzovany, obdarovana osoba bola nadsena.
Moja spokojnost s produktom a so sluzbou (dosiel presne nacas) je velka.

 

 

Pridané: 15.11.2019

Overený zákazník

  •  dodacia lehota
  •  prehľadnosť obchodu
  •  kvalita komunikácie

 

Pre:

Zasielka bola dorucena vcas a v poriadku

 

Pridané: 12.11.2019

Overený zákazník

  •  dodacia lehota
  •  prehľadnosť obchodu
  •  kvalita komunikácie

Potreboval som kvety doručiť do reštaurácie a použil som internetový formulár, keďže som nechcel kaziť prekvapenie tým, že budem telefonovať okolo manželky. Vo formulári bolo políčko "kto prevezme kvety?" a políčko s venovaním. Kvety mala prevziať prevádzkarka, ktorej meno sa ocitlo na obálke s venovaním pre moju pani manželku

Pre:

Pracujú cez sviatky
Dodržujú termíny

Proti:

Objednávací formulár

Vyjadrenie nášho obchodu

Ďakujeme za pochvalu aj kritiku ale zadane údaje boli poskytnuté neúplne ... Z vety :Poskytovaný kontakt je na reštauráciu. sme chápali kontakt telefónne číslo .. nie že obdarovaná osoba nie je Veronika ako bolo uvedene. mame možnosť zadať poznámku k doručeniu v neobmedzenej dĺžke .. a je to z dôvodu že podrobnosti k doručeniu sú neraz aj 10 riadkov.

Vieme splniť všetky reálne požiadavky zákazníka len nám ich musí zákazník poskytnúť . Objednávku ste zadávali o 12:30 v tom čase mame minimálne 3 operátorov na telefóne ... vo formulári je okienko bez obmedzenia dĺžky textu kam sa dá poznámka zadať .

Celý náš Team v pracovné dni cca 15 ľudí a počas víkendu 5 a viac s radosťou splní takéto požiadavky ale musíme ich od zákazníka obdržať ... či už písomne v objednávke alebo telefonicky , mailom .

PS : meno na obálke je to čo je v objednávke uvedene ... je to z dôvodu kontroly pri balení kytice kurierovy. Obálka je vždy zalepená nakoľko je tam osobný odkaz objednávateľa obdarovanej osobe.

Na osobnú požiadavku vieme upraviť kyticu , spôsob doručenia a aj formát venovania a tak sa snažíme zákazníkom maximálne vyhovieť . len potrebujeme trochu viac súčinnosti zákazníka a želania doladiť .

s úctou kiss zsolt
 

Pridané: 09.11.2019

Overený zákazník

  •  dodacia lehota
  •  prehľadnosť obchodu
  •  kvalita komunikácie

Nadherne aranzovana kytica. Profesionálny prístup k zákazníkovi.
Veľmi pekne ďakujem.

 

Vyjadrenie nášho obchodu

ďakujeme pekne
 

Pridané: 05.11.2019

Overený zákazník

  •  dodacia lehota
  •  prehľadnosť obchodu
  •  kvalita komunikácie

Som veľmi spokojná s Kvety.sk, využívam ich služby už opakovane a nikdy nesklamali. Sú spoľahliví a ich kytice, darčekové koše sú naozaj krásne.

Pre:

jednoduchý spôsob, ako spraviť niekomu radosť na pár klikov
cenovo dostupné
bohatý výber
úprava objednávky podľa vlastných požiadaviek

 

Vytvorené systémom www.webareal.sk

NWNhM